vineri, 20 noiembrie 2009

EU SUNT IDOLUL FEMEEEEEILOOOOR !!!!

Bine, eu sunt idolul femeilor, ADEVARAT, da mai e altu ca mine (putzin mai sanatos mintal). Omu se vede pe el ca-i ciocanar de meserie. Se spune despre el ca a fost mare interlop in Cluj si are cam vreo 20 de violuri la activ (kktttttt eu nici macar 20 de fete n-am sarutat) sau "scurtari de preludiu" cum le numeste el. Se intituleaza Gore de la Cluj si posibil ca-l stiti de la emisiunea lu Capatos sau alte magarii deastea. Eu am descoperit un post "underground" din Cluj unde-l difuzeaza. O sa postez cateva filmuleta CA SA vedeti cum sta treaba pac-pac :


Aici omu isi face o introducere dinaia. Ca un adevarat showman iti explica cine e, ce vrea si ca detine atestat in ciumegareala. Apoi urmeaza showul:



Cam asta-i omu. Eu unu sunt FANUL LUI NR.1 SA MOARA CE AM MAI PE INTERES !!!!!!!!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu