miercuri, 2 decembrie 2009

AUR PT CINEFILI ! :))

Cui ii plac filmele proaste ? Mainile sus !!! Eu de exemplu acum cativa ani ma strangeam cu niste prieteni si mergeam la un DVD RENTAL SHOP dinala si ceream cel mai prost film de acolo. E un deliciu sa razi la un film care se vrea serios dar cade in penibil (a se vedea filmele: Tremors 4, Boss'n Up, The Car). Dar cele si cele mai tari sunt imitatiile turcesti si indiene dupa filmele de boxoffice din hollywood. Intr-o zi am primit un mass cu un filmulet - antrenamentul lui Rocky varianta turceasca :))



Din una-n alta eu cu amicul meu Direct Dambla am dat de alte filme de genu :













DECI CUM TRECE ALA CU CALU PE SUB CAMION :)))))))
In fine... vreau sa mai adaug ceva la postu asta. Cine a auzit de Grindhouse ? "Casa de productie" a lu Tarantino si Rodriguez ? Au lansat 2 filme Planet Terror si Deathproof (sunt nishte capodopere - spoof-uri a filmelor din 70-80 de categoria B). In fine, odata cu aceste filme au lansat shi 4 trailere fake pt niste filme fictive ce nu exista (desi Machete - unul din ele - se filmeaza si o sa apara). Uitati aceste trailere. Sunt cireasa de pe tort :

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu