sâmbătă, 9 ianuarie 2010

Andore - Ultima piesa (cu Octe)

Piesa inregistrata mai demult. M-am decis sa o finalizez si sa vi-o dau spre ascultare. Ultima piesa Andore. Mersi lu Octe si lu Steffano pt colaborare.



Aici aveti si linku de unde puteti sa downloadati piesa :

http://fisierulmeu.ro/21TGPAHD3XEB/Andore-Ultima-piesa-cu-Octe-mp3.html
Si aici aveti versurile :

Octe:

Tot ce-a fost s-a dus, acum au ramas doar ganduri
Din viata doar franturi, ce le pun acum in randuri
Doar.. simple cuvinte, ce imi vin treptat in minte
Si descriu pe cord deschis tot ce inima mea simte

Ca.. nu m-am schimbat, am ramas mereu acelasi eu
Am luptat ca un soldat,n-am renuntat niciodata la greu
Asta-i felu` meu, n-o sa las capu` plecat
Chiar daca persoane dragi din viata mea au plecat

Am impartit pumni in jur, cand viata mi-a dat palme
Ca am strans multa ura, ganduri negre si nopti albe
Am aflat pe pielea mea, de la suflete mai calme
Cum cuvintele pot fi cele mai dureroase arme

Am inecat sentimente in alcool,ca nu vedeam zile senine
M-am trezit a 2-a zi,mi-a fost rau, acum sunt bine
Am tovarasii cu mine, cu ei iau viata in piept
Imi pare rau de le-am gresit, pentru ei numai respect

Si nu mai vreau sa astept, sa-mi cada ceva din cer
Cand o sa vad fericirea,o s-o iau singur,n-o s-o cer
Tocmai d'aia inca sper, sa imi las trecutu` in urma
Si cu el, unele vise ce mult prea departe umbla

Caci ma joaca pe degete prea mult binele si raul
Intr-un joc fara scapare-n care timpul mi-e calaul
Unde totu-i trecator,tot ce-mi mai ramane e sa
Imi pun, acum, sufletu` pe beat, intr-o ultima piesa


Andore:

Nu, nu pot sa zic ca am tot ce-mi doresc
Cand langa mine n-am pe nimeni, spune-mi pe cine sa iubesc ?
Cine oare poate sa simta tot ce pot eu sa simt ?
Cine poate sa ma ajute cand mana eu o intind ?

Nu, nu-mi doresc mila vreau sa-mi fie aproape doar
Langa mine-n clipe grele sau cand n-am nimic in buzunar
Uite de aia sunt hoinar, uite de aia-s solitar
Cate au fost in viatza mea, mi-au lasat un gust amar

Multe fete fara chip ratacite prin nisip
Au refuzat sa intzeleaga sentimentele pe care le-am impartasit
Si acum se leaga...
In asteptarea ei o sa pierd o viatza-ntreaga

Si mai sunt atatea lucruri pe care le-am pierdut pe parcurs
Mi-e dor de parintzii mei care sus s-au dus
Acu-s baiatu mare vaccinat...
Am 23 de ani shi multzi altzii de ratat

Si prieteni m-au uitat, nu-i problema caci se shtie
Pentru o fata oarecare sa rupi o prietenie, fie
Mi-a ramas doar muzica altceva nu ma-ncalzeshte
Sufletul in mine moare, ea la viata ma trezeshte

Nu ma loveshte niciodata cand ma vede la pamant
Si mi-a jurat din prima zi cel mai sfant leagamant
Pana cand o sa plec fara regrete
In ciuda celor care au vrut sa ma puna la perete





PS : LA MULTI ANI ! SI M-AM INTORS PE BLOG MFKRZ !!!

4 comentarii: